tiistai 24. helmikuuta 2009

Väsynyneen ilonan pikapäivitys

Mun piti tehä pitkä postaus täynnä mielipiteitä ja näkemyksiäni muotibloggaamisesta yleensä sekä muutenki kertoa kaikkea mahollista... Mutta mie oonki aivan sikaväsyny, joten saanen anteeksi lyhyen ja tylsän minipostauksen :)

Oon nimittäin tänää tehny valmiiks ja viimeistelly oppimispäiväkirjan, lukenu perjantain tenttiin yhen kirjoista (still two to go!), täyttäny kesätyöhakemuksia, soittanu Bellalle 1½-vuotis neuvola-ajan, käyny kaupassa, pessy pyykkiä, leikkiny energisen pikkuneidin kanssa, vieny Isabellan aamulla päiväkotiin, kävelly sieltä takas kotia ja iltapäivällä taas päiväkotiin ja sieltä kotia. Onneks tosin päiväkotiin on meiltä sellanen 5min kävelymatka, että kaukana se ei oo :D haha

Huomenna onki taas luentoja, pitäs hakia sekä yliopiston että kaupungin kirjastosta pari kirjaa graduani varten ja sit on iltapäivällä tikkien poisto YTHS:llä (multa otettiin siis viime viikolla viisaudenhammas pois) Mua jänskättää se tikkien poisto :D

Päivän asuni: (mulla on sit ihan typeriä ilmeitä näis kaikis, voisko senki pistää väsymyksen piikkiin?! hahah :D )
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket (oon tanssinu balettii monta vuotta, en voi mtn sen vaikutukselle, haha)

Hame: Object (Vila)
Paita: Veromoda
Helmet: Pieces
sukkikset: H&M
avokkaat: Click Shoes (mistää ei varmaa huomaa, et olin siellä viime kesän töissä?! :D haha henkilökuntahinnat <3 me likey!)

Tykkään tosta hameesta tosi paljon, se on ihanan korkeavyötäröinen ja siinä tulee aina sellane pätevä ja "voimakas" olo -mun powersuit tai jotain ;) hih

4 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Todella kaunis ja tyylikäs, naisellinen asu. Vasta tänne löysin, kiva seurata tyyliäsi jatkossakin :)

Anonyymi kirjoitti...

en ollut uskoa silmiäni kun huomasin että sullakin on blogi :D :o tulet lisätyks muiden mun lukemieni blogien joukkoon. :) -heidi

Ilona Ylinampa kirjoitti...

Anonyymi: kiitos kovasti kauniista sanoistasi! Piristit päivääni :) Tervetuloa uudelleenkin tänne.

Neurotic- : Haha, joo tasan viikko sitte tän päätin alottaa :D Kunnon hömppäblogi. Kiva jos lueskelet jatkossakin :) By the way, mikä sun oman blogin osote on, jos sulla sellanen on?

Anonyymi kirjoitti...

mä oon toistaseks pidättäytynyt vain blogien lukemisessa :)