maanantai 21. kesäkuuta 2010

Siedätyshoitoa sinisen vierastajalle ja pilleihin jymähtäneelle

Olen vihdoin ja viimein pääsemässä yli omituisesta sinisen värin vierastamisesta. Olen vain joskus saanut päähäni, että en pidä sinisestä, eikä se sovi minulle. Siitä saakka olen kaihtanut väriä ja pukeutunut siihen todella harvoin - jos koskaan. Nyt olen kuitenkin opetellut käyttämään sinistäkin, vaikka lempiväriäni punaista se ei vieläkään voita. Toinen asia, mikä on dominoinut vaatekaappiani viime vuodet ovat kapeat pillilahkeet housuissa. Olikin todella virkistävää, kun ostin nyt H&M:n kesäaleista viidellä eurolla leveälahkeiset siniset housut.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Kuvat on otettu illalla pitkän päivän päätteeksi kuljettuani ulkona tuulessa ja tuiskussa, minkä kyllä huomaa. :D
PhotobucketPhotobucket

Housut: H&M
Jakku: Vero Moda
Toppi: Kirppis
Korkkarit: Bershka / Lissabonista

Apua, nyt on jo juhannusviikko. Mihin tämä aika oikein taas on mennyt ja menee koko ajan kovaa vauhtia eteenpäin? Itse vietän juhannusta Rovaniemellä, jonne päästään vihdoin ja viimein monen viivästyksen jälkeen lähtemään loppuviikosta. Suunnitelmani paikan päällä ovat vielä auki, mutta eiköhän sitä jotain mukavaa keksi keskikesän juhlan ja yöttömän yön kunniaksi. Nyt katson äkkiä Skavabölen pojat -elokuvan loppuun ja sitten nukkumaan.

0 kommenttia :