tiistai 3. maaliskuuta 2009

Lämpimät terveiset auttavat varmaan poistamaan pilvet ja mielen harmaan!

Edellisessä postauksessani hehkutin kuinka seuraavana päivänä aion kierrellä kaupungilla feat. äiti ja Isabella ja sitten uimahalliin. Hienoiksi suunnitelmiksi jäivät, sillä maanantai-aamuna heräsin klo 7.30 siihen, että soitettiiin pääsenkö yhdeksäksi töihin. Joten eikun ylös, ekat käteen sattuvat vaatteet niskaan ja töihin, jossa oli ihan sikakiire päivä. Ei oo varmaan ikinä ollu yhtä kiirettä ja hulinaa.

Pääsin töistä 15.30 ja 16.00 alkoi tentti aivan toisella puolella kaupunkia. Pikkasen meinas tulla kiirus, mut hyvin ehin loppu peleissä. :) Itse tentti ei kyllä menny ihan nappiin. Olin vähän niinku laskenu sen varaan, että pänttään koko maanantai-aamun ja päivän, mutta koska ne menivät töissä niin... :D Proffa saa ainaki naureskella mun vastaukselle, kun en ees oikee ymmärtäny koko tenttikysymystä, mut silti kirjottelin ihan pokkana sinne kaikenlaista :D hahah

Tänäänki olin töissä, mut tällä kertaa eri paikassa ja siellä oli melko hiljasta. Kerkesin töiden lomassa lukia uusimman Olivian, Glorian ja Cosmonkin. Töiden jälkeen hain taas paketin postista. (Oon aika varma,et ne postin tätit alkaa kohta epäilee mua joksiki diileriks, ku jatkuvasti ramppaan siellä :D :D :D hahah) Nyt tosin mie en ite ollu ostanu, tilannu tai lähettämässä mitään, vaan eräs mun rakas ystävä oli päättäny ilahduttaa mua.

Eikö ollukki söpö paketti?:)



Ja tää kortti <3
Photobucket
Lämpimät ajatukset auttavat varmaan poistamaan pilvet ja mielen harmaan!

Toisella puolella luki näin:
"Hei rakas! Aattelin lähettää pientä piristystä arkeen. Toivottavasti tykkäät kengistä ja Bella lahjasta. Oot tärkeä. <3:lla M"

Siis aww <3 Mulla on ihania ystäviä! Kovin tärkeitä mulle.

Isabella paketin kimpussa
Photobucket
Mummo auttaa avaan neidin pakettia
Photobucket

Nää oli äitille (ystävän tuliaiset ulkomailta)
Photobucket



Ja tää M:n kummitytölle Isabellalle




Oon vähän huolestunu, sillä toi kirja ei tee hyvää Isabellan jo orastavelle kenkärakkaudelle. :D Neidillä on nimittäin tapana jo muutenki kävellä mun korkkareilla. Ikää siis 1,5v ja mun kengät on joku 25 numeroa liian isot ;D
Viime kesänä kun olin tosiaan kenkäkaupassa töissä, oli Bellalla aina iltaisin tapana järjestellä mun kenkiä eteisessä.

Todistusaineistoa: born to walk with high heels. Onkohan kenkäfanaattisuus jotenki periytyvää? Isabella näyttää pitävän Biancosta pienestä pitäen,haha.
Photobucket

Sit päivän asu, joka on kiireessä valittu. Teki mieli pukeutua värikkäästi kevään (nyt on jo maaliskuu!) myötä.

Nää ne sit vasta hyviä kuvia onki: oon ollu päivän töissä, kävelly lumimyrskyssä ja muutenki kärsineen näkönen. Plus, et äiti on tosi kärsimätön kuvaaja, sen mielestä yks räpsäsy riittää. Huippu kuvia siis! :D
Photobucket
Photobucket
Tota noin mikähän tääki on? "Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa" tai jotain :D :D haha
Photobucket
Photobucket

Mekko: Gina Tricot /huuto.net
T-paita: Gina Tricot (just ku viime postaukses hehkutin GT-vapaata asu,haha)
Käsikoru: Glitter (?)
Nilkkurit: Ellos

Asuun ois paremmin sopinu mustat sukkahousut, mut mulla tosiaanki oli kiire töihin aamulla, joten otin ekat käteen osuneet sukkahousut, jotka sattu oleen noi. No, kuvitelkaa tilalle mustat sukkahousut,hahah.

Nyt nukkumaan, huomenna yks luento ja sit kaupungille: äitin synttäriyllätys.

0 kommenttia :