tiistai 31. maaliskuuta 2009

Yliopistolla hengailua hela dagen

Hiphei, tulin reilu tunti sitte kotia yliopistolta, jossa olin siis koko pitkän päivän aamukymmenestä saakka. Koti kutsui vasta puoli yhdeksän jälkeen illalla, huh huh. Väsyttää, sillä oon kaiken kukkuraksi heränny jo aamukuuelta. Kerrankin mie en jaksa sen pitemmin jaaritella. Pakko silti hehkuttaa, että se etukäteen jännittämäni gradun tutkimussuunnitelman esittely meni hienosti: proffa kehui sitä ja totesi, että olen tutkimuksessani jo pitkällä ja että tästä tulee varmasti hyvä gradu jne. Jee jee :D

En jaksanut kuvailla mitään päivän asuakaan, oon yksinkertasesti V-Ä-S-Y-N-Y-T!

Sen sijaan inspis-kuva Hel Looks:sta
Photobucket
Miinus toi huivi, niin pidän tosta asusta paljon. Ehkä hivenen talvinen, ottaen huomioon, että huomenna alkaa jo huhtikuu.

Vastapainona talvisuudelle muistutetaan, että Kate Mossin kevät/kesä 09-mallisto tulee Top Shopille 2.4.09!
Photobucket

Nyt mie voisin vaikka painua untenmaille, oon aivan naatti! :)

0 kommenttia :