maanantai 16. maaliskuuta 2009

Tyylini kulmakiviä

Mun aivot tarvis tietokonekieltä lainatakseni buuttauksen, tai ainaki vähän jäähyttelyä. Oon tänään heränny 6.30, kirjottanu eräälle kurssille 8-sivuisen oppimispäiväkirjan, saanu jäykkäkoristusrokotuksen (tänne vain nyt kaikki vesikauhuiset piskit ja ruosteiset naulat -I ain't scared of you! :D) ja vaikka mitä muutaki.

*
Esittelyssä tyylini kulmakiviä inspiroivien kuvien kera. Varoitan, että loogisuutta multa ei tähän aikaan illasta -jos koskaan ;D- löydy, joten jouvutta tyytymään sekaviin mietteisiini.

1. Mie rakastan mekkoja ja hameita. Käytänkin niitä ahkerasti, mut hiljattain oon löytäny myös housut ja farkut. En siis oo enää niin vannoutunut hamemekko-ihminen kuin ennen. Sinäkin Brutukseni! saattaisi joku todeta,haha.
Photobucket
2. Tykkään mm. paljeteista, kimalluksesta ja erityisesti metallinhohtoisista vaatteista. Kulta ja hopea kilpailevat kummatkin huomiostani, enkä osaa valita kumpi on ehoton lemppari. Kausittain on paljon hopeaa ja sitten taas kultaa. Mut IKINÄ ei kultaa ja hopeaa samassa asussa sekaisin. (Toisaalta never say never ;) )
Photobucket
3. Pidän väreistä ja yleensä asustani niitä myös löytyy. Ainakin yksi värikäs yksityiskohta tai asuste pitää löytyä asusta.
Photobucket
4. Mie oon aika ladylike eli tykkkään pukeutua naisellisesti ja klassisesti.
Photobucket
5. Toisaalta välillä on kiva olla asennemimmi ja kunnolla rock!
Photobucket
6. Pidän koruista ja asusteista. Ne kruunaavat kokonaisuuden.
Photobucket
7. Tykkään pukeutua näyttävästi erityisesti juhlissa
Photobucket
8. Mulla on heikkous tekoturkiksiin: on hattua, puuhkaa, liiviä ja nyt haussa olisi vielä ihana tekoturkistakki, jota oon tosiaan yrittäny mettästää tuloksetta toistaseks. Vielä mun onni kääntyy! :)
Photobucket
9. Kuten profiilissanikin lukee: rakastan kauniita vaatteita ja muotia, mutta minulla on vahva oma tyyli, enkä innostu jokaisesta muotivillityksestä (aika monesta kylläkin ;D) Eli tärkeintä mulle on se, että mie ite tykkään vaatteesta ja asusta.
Photobucket
10. Mie käytän monesti suht juhlaviakin vaatteita, erityisesti mekkoja myös arkena, koska juhlia, joihin voisi pukeutua ja pynttäytyä tosi fiinisti on niin harvoin. Mutta toki arkena mekot yms. täytyy "dress down" eli arkeen sopiviksi.
Photobucket
11. Ylipukeudun mieluummin kuin alipukeudun tai hukun massaan.
Photobucket
12. Rakastan kauniita kenkiä. Piste. Niin ja punaista väriä, se on ihanan voimakas.
Photobucket
13. Vaikka tiedän (melko) tarkkaan, mistä pidän ja mistä en eli tyylini on minulle suht selvillä. En kuitenkaan halua kangistua kaavoihin ja kokeilenkin mielelläni uusia juttuja. :)
Photobucket
14. Pikkumustien lisäksi minulla on heikkous punaisiin mekkoihin.
Demi red dress Pictures, Images and Photos

*
Semmoista, toivottavasti väsyneistä sepostuksistani sai jotain irti. Nyt nukkumaan, sillä huomenna on taas skarppina kirjoitettava koulujuttuja (oh yeah, NOT!) Päivän asua voisin kuvailla huomenna myös :)

0 kommenttia :