keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Pikkusiskon vaatteissa Rovaniemellä ja loppuviikon ohjelma

Nyt ei ole oikein minun päiväni. Se alkoi jo inhottavasti: kastuin kaatosateessa ulkona kävellessäni ilman sateenvarjoa, töiden jälkeen kiukutti väsymyksen vuoksi ja nyt illalla tuli vielä itkukin. Mutta kyllä se tästä, seuraavaksi otan lämpimän suihkun ja hyppään sänkyyn vällyjen väliin. Uni ja lepo tekevät nimittäin nyt todella hyvää. 

Ja onhan minulla loppuviikon ohjelmassa myös kivoja juttuja tiedossa:

To 23.5: Töiden jälkeen illanvietto yhteistyökumppanimme Management Eventsin kanssa Billnäsin Ruukissa, jossa tilan patruuna pitää meille esittelykierroksen sekä on viininmaistajaiset, illallinen ja saunomista.
Pe 24.5: Töiden jälkeen tapaan erästä minulle todella tärkeää ihmistä, mitä odotan nyt jo innolla.
La 26.5: Maailma kylässä-festivaaleilla ainakin PMMP:n ja Don Johnson Big Bandin keikat sekä Siivouspäivässä Isabellan pienten ja minun tarpettomien vaatteiden myyntiä. Toivottavasti saan mahdollisimman paljon vaatteita kaupaksi sopivasti ennen viikon päästä olevaa muuttoamme.
Su 27.5: Lepoa ja alkuillasta Isabellan kaverin syntymäpäiväjuhlat, jossa tapaan samalla myös syntymäpäiväsankarin äitiä, joka on minun ystäväni.

Nyt täytyy rientää suihkuun ja sitten kiireen vilkkaa nukkumaan, mutta sitä ennen kuva Rovaniemeltä, kun olin lähdössä osittain pikkusiskoni vaatteissa drinkeille ystäväni kanssa. Sekä vihreä paita että leopardikorkkarit olivat nimittäin lainassa pikkusiskoltani. Tykkään myös hurjasti tuosta pikkusiskoni huoneen seinästä.
 photo IMG_8357_zps9034299d.jpg photo IMG_8359_zps44999f03.jpg photo IMG_8358_zps389400d3.jpg
Paita & korkkarit: pikkusiskolta lainassa, silkkihousut: Estradeur, laukku: Mulberry
Blouse & pumps: borrowed from my little sister, silk trousers: Estradeur, bag: Mulberry

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Itsellänikin lienee huomenna jo parempi päivä. Koska sitähän sanotaan, että torstai on toivoa täynnä. 

0 kommenttia :