maanantai 13. toukokuuta 2013

Uuden pyörän hankintaa ja muita jäljellä olevan toukokuun menoja

Tällä hetkellä olen oikeasti Amsterdamissa Alankomaissa pari päivää työmatkalla, mutta kerrankin minulla oli sekä aikaa että energiaa ajastaa blogiin jotain. Tämä on harvinaista herkkua erityisesti nyt toukokuussa, kun jäljellä olevat kuukauden viikot ovat varsin buukattuja. Minulla on edessä mm. erään laajan rahoituksen esseen tekoa opintoihini liittyen, työmatkat Amsterdamiin ja Barcelonaan, edustustyötilaisuus Billnäsin Ruukissa, tanssitunteja sekä runsaasti pakkausta ja muuttojärjestelyitä touko-kesäkuun vaihteessa tapahtuvaan muuttoon liittyen. 

Olen tehnyt inventaariota niin huonekaluista, tavaroistamme kuin Isabellan ja minun vaatteistakin. Eli mitä säilytetään, mikä myydään, mikä annetaan hyväntekeväisyyteen ja niin edelleen. Lähiaikoina (eli heti kun minulla on aikaa) lisään myyntikohteita Huuto.nettiin, mutta ilmoitan kun olen saanut ne sinne laitettua.

Nyt täytyy rientää, sillä tätä ajastettua postausta kirjoittaessani olen juuri menossa Rovaniemen lentokentälle ja ottamassa suunnaksi Helsinki-Vantaan lentokentän. Eräs tärkeä toukokuun askare on myös Isabellalle uuden polkupyörän valitseminen entisen pieneksi jääneen tilalle. Käytiin kokeilemassa pyöriä hiljattain töiden jälkeen, kun lyötiin kolme kärpästä yhdellä iskulla: ensin hain tenttikirjoja Viikin yliopistokirjastosta ja sen jälkeen tehtiin ruokaostokset sekä katseltiin pyöriä Prismassa. 

Isabella haluaa nyt violetin pyörän.
 photo IMG_7788_zps77861c78.jpg

Itsekin tungin kuviin työvaatteissani.
 photo IMG_7790_zps6c7bce6f.jpg photo IMG_7792_zps8008fd98.jpg photo IMG_7793_zps590840b4.jpg

Energistä maanantaita kaikille!

0 kommenttia :