keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

2000-luvun bling bling-hippi

Tämä EI ole aprillipila, mutta mulla alko tavallaan tänään kesäloma! Wuhuu :D Tai siis luennot loppu eilen. Tosin vielä ei ihan voi heittää kaikkia tenttikirjoja ja muuta kouluun liittyvää alas parvekkeelta (vaikka mieli tekis :D), sillä pitäs vielä tälläset jaksaa:

*10-12 sivunen EU-tutkielma valmiiks 30.4 mennessä (Tästä reilu 1/3 osa tehtynä, mut ei ois oikiasti kova homma, jos tsemppaisin.) 5op
* 4 kirjan tentti 17.4, 8op
* Aina vain paranee: 5 (!!) kirjan tentti 23.5, 7op
* 5 sivun essee yhestä kirjasta 31.5 mennessä, 2op

----
Mun ei pitäny tulla höpiseen koulusta, vaan alkaneesta "kesälomastani" ja yleisesti hyvästä fiiliksestä, joka on ollu tänään! Mie oon luukuttanu musiikkia yhtä isolla ku teinit ja kirjottanu samalla EU-tutkielmaani. Katellu vanhoja kuvia koneelta, erityisesti festareilta ja keikoilta. Fiilistelly isolla F:llä ja nauranu hauskoille muistoille. :) Onneks kesä on taas tuloillaan! <3 br="">
Päivän asu oli seuraavanlainen:
Photobucket
Peace-poseeraus tulee siitä, kun näytin kuulemma huivissani ihan hipiltä, mutta mie kyllä protestoin -asuni on aivan liian koreileva hipiksi. Mie oon siis 2000-luvun bling bling-hippi :D :D haha

Ja mikäs hipille sen paremmin sopis kuin kukat, joita Isabella mulle kiikutti antamaan.
Photobucket


Flower Power 2000-luvun tyyliin
Photobucket

Farkut: Roberto Cavalli at H&M
Toppi: Gina Tricot / kirppis
Kengät: Click Shoes
Leopardihuivi: verhojen kappa (vai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan?)

Siis tää :D
Photobucket

Bling bling, nyt nukkumaan. Viikonloppu ja ystäväni K:n vierailu lähenee, jee jee! :)

0 kommenttia :