torstai 18. kesäkuuta 2009

Muutaman päivän kuvasatoa

Juhannuksen aaton aaton kunniaksi luvassa muutaman päivän kuvasatoa eiliseltä ja tältä päivältä.

Touhua on riittänyt sen verran, että eilen Isabella-reppana oli nukahtanu itekseen olohuoneen lattialle. Aww <3


Aiemmin päivällä leikittiin pihalla hiekkalaatikolla.


Photobucket

Ja keinuttiin. Huomaatteko kuvassa mitään erikoista?
Photobucket

Mun pikkumuru se siinä keinuu ensimmäistä kertaa ISOJEN lasten keinussa, ei enää pikkuvauvojen keinussa! :D
Photobucket

Mun mummo eli Isben isomummo kävi kylässä.
Photobucket

Mun 76-vuotias mummo on aina niin chic! Nytkin hänellä oli farkut, valkoinen toppi ja kukkajakku päällä.


Tänään mie kävin kaupungilla tsekkaamassa alennusmyyntejä ja jotain tarttuikin mukaan. Esittelen ostokset huomenna, jos vain kerkiän ennen juhannuksen viettoon lähtöä. :)

Mun äiti laitto Isabellalle rusetin päähän.
Photobucket

Bella aka linssilude - keneenkähän tullut? ;) - poseeraa.
Photobucket

Välillä piti tarkistaa, että onhan rusetti varmasti hyvin.
Photobucket

Tänään mulla oli päällä puuterin/haalean roosan värinen yksiolkaiminen paita ja kirppikseltä bongatut cityshortsit.
Photobucket

Pikkusisko taas nauratti. :D
Photobucket

Photobucket

Paita: H&M
Cityshortsit: H&M / kirppis

Yritän tosiaan huomenna vielä ehtiä kirjoittamaan, mutta jos musta ei kuulu.
Niin Oikein hyvää juhannusta kaikille! :)

0 kommenttia :