maanantai 1. kesäkuuta 2009

Juhlahumua

Yo!

Nyt siis kertausta viikonlopun juhlahulinoista. Käytiin siis kahden serkkuni ja perhetutun lakkiaisissa sekä illalla mie vielä menin kaverini valmistujaisjuhliin. Kuvia on luvassa varsin runsaasti, koittakaa kestää. ;)

Isabella perjantai-iltana Jyväskylästä lähdettäessä Matkakeskuksessa
Photobucket

Seuraavana aamuna perille saavuttua, pikkuneiti ei ole vielä juhlatamineissa.
Photobucket

Bella juhlamekossaan.
Photobucket

En kyllä yhtään keksi, että ketähän neiti muistuttaa noiden ilmeidensä ja poseeraustensa kanssa. :D :D haha
Photobucket

Sitten kohti ensimmäistä juhlapaikkaa. Operaatio Isabella antaa juhlakalulle ruusun - tai niin ainakin sen piti mennä.

Operaatio onnistui lopulta.


Juhlat pidettiin setäni omistamalla porotilalla Napapiirilla ja pitihän munkin saada yhteiskuva serkkutytön kanssa.
Photobucket

Ja jos tämä alkaa näyttää kunnon turistitouhulta, niin odottakaa vain: it gets worse,haha.


Vai mitä sanotte tästä? :D
Photobucket

Mie voin lähteä Lapista, mutta Lappi ei koskaan lähe musta.


Piti näyttää Bellalle piha-aidassa olleita poroja.
Photobucket

Isabella huusi, että HEPPA poron nähdessään. :D


Bella & poro


Oonko mie muuten kertonut, että mullakin on poroja ja oma poromerkkikin? Mun pappa oli aito poromies. Pienenä mulle aina sanottiin, että pittää ettiä rikas poromies, jolla on paljon poroja. Sellasia löytyy nykypäivänä korkeintaan jostain Norjasta. :D
Photobucket

Pikkusiskoni Vilhelmiina, mie ja Isabella.


Jännä, että pikkusiskoni ja -veljeni ovat aina olleet tummia ja mie taas oon vaalia.
Photobucket

Muista lakkiaisista mulla ei ole kuvia, kun kamera unohtu. Ehkä ihan hyvä vain, koska muuten näitä kuvia ois aivan järkyttävä määrä, haha.

Siirrytään siis iltaan ja kaverini valmistujaisjuhliin. Oli ihana nähdä kaikkia kaverita taas. <3

Mie ja S. Toi S:n mekko oli ihana!
Photobucket

Lisää kavereita.


K:takin mie oon viimeksi nähnyt Isabellan ristiäisissä, joten oli aivan pakko saada kuvia kaikista.


Ja jotten vahingossakaan näyttäis hitustakaan päivettyneeltä, niin istuin M:n vieressä, joka on juuri palannut töistä Egyptistä. Ai mikä väriero?:D Boolia oli sekä vihreää että punaista ja tottakai mun piti saada molempia!


Kun oltiin jo lähdössä baari kohti, niin N:kin saapui paikalle ja hänellä oli selvästikki ollut mua ikävä!


Ensin suunnattiin tosin istuskelubaari Zoomittiin. M:llä ja N:llä on selvästi jotain silmäpeliä keskenään.


Nää M:n ilmeet on jotain parasta. Mie taas näytän siltä, että oon tehny vähän liikaakin tuttavuutta eri boolimaljojen kanssa päivän aikana, haha.


Yritys saada yhteiskuva, mutta tästäkin kuvasta puuttuu vaikka kuinka monta. M:n ilmeet jatkuvat.


Ja jatkuvat :D


A:kin kerkesi kuvaan, mutta tajusin että itse illan juhlakalusta P:sta mulla ei ole YHTÄÄN kuvaa, vaikka nyt sentäs juhlittiin hänen valmistumistaan!


Tän jälkeen itse Onnelaan siirtymisestä mulla ei enää kuvia ole, mutta mie lähin tosi aikasin kotiin, kun oon vähän flunssanen. Kiitos vain VR:lle tosi KYLMISTÄ -suorastaan jäätävistä!- makuuvaunuista, joissa sai hytistä peiton alla ja aamulla herätä kera kurkkukivun ja nuhan.

*
Huomenna tarkoitus on käydä työpaikan toimistossa kertomassa, että olen tullut ajaksi X nyt kesällä Jyväskylästä Rovaniemelle ja kysellä työmahdollisuuksista. Sen jälkeen aion treffata erästä kaveriani ja illalla vielä äitin kans jumppaan. Äiti on ihan innoissaan, kun on saanut musta jumppa- ja treenikaverin. Että ainakin mie olen sitten syksyllä huippukunnossa jos ei mitään muuta, haha. :D Hyvä vain, kun viime aikojen liikkumiset ovat rajoittuneet hyötyliikuntaan ja paikasta toiseen pyöräilyyn/kävelyyn.

3 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja kuvia:)

Anonyymi kirjoitti...

upeita kuvia :)
miksi kaverisi valmistui?

Ilona Ylinampa kirjoitti...

Anonyymi: Voi kiitos, päivä ja iltakin oli kyllä kiva. :)

Anonyymi: Kiitos myös sinulle. En viitsi alkaa muiden ihmisten elämästä niin tarkkaan selostamaan, mutta talouden alalta valmistu. Poikkeus sinänsä, kun tuntuu että lähes kaikki Rovaniemelle opiskelemaan jääneet kaverini täällä ovat oikkiksessa. :D :D haha