maanantai 15. kesäkuuta 2009

Neiti kesäheinä ja rippijuhlat

Eilen oli tosiaan erään serkkuni rippijuhlat.

Mulla on TOSI laaja, tiivis ja ihana suku eli niin serkkuja, sukulaisia kuin perhejuhliakin riittää. Ja kiitos siitä. <3

Mie olin taas jotenkin tosi hyvin aikatauluissa mukana, sillä konfirmaatiojuhla kirkossa alkoi kello 12.30 ja 11.30 mie hoksasin, että hei pitäsköhän sitä meikata, käydä suihkussa ja pukea juhlamekkokin päälle? Hyvin kerkesin silti, mutta sukkahousut on vähän tyhmän väriset, kun kiireessä en ehjiä ihonvärisiä löytänyt. Ja tämäkin on onneksi sellainen fakta, jota ilman kukaan lukijani ei voisi elää ja niin sanotusti kiviäkin kiinnostaa. ;)

Konfirmaatiojuhla oli Rovaniemen pääkirkossa, jota en yrittänykkään alkaa minun kuvaustaidoillani ikuistamaan, vaan surutta lainasin kuvat Googlen löydöksillä.
Photobucket

Photobucket

Sisältä alttarifresko.


Mie en ole kauhian uskonnollinen ihminen, mutta siellä mie innoissani lauloin virsiä mukana (mie siis tykkään laulamisesta, kuten olen saattanut aiemminkin mainita!) ja välillä tuli jotenkin tippa linssiin ja herkistytti. Mun serkkukin on jo 15-vuotias ja rippikoulun käynyt, vastahan hän oli vauva ja mie ala-asteella. Sitten Isabellan konfirmaatiossa aikanaan mie vollotan varmaan kuin Niagara. Tosin itehän mie en oo riparia edes käynyt, mistä sainkin jälleen kerran eilen kuulla äidiltä ja mummolta erityisesti. :D

Kirkon portailta konfirmaation jälkeen Vilhelmiinan, Isabellan ja erään serkkuni kanssa.

Kamalaa, R on vasta 14 ja kohta jo mua pitempi! No okei, hänellä oli korkiammat korkkarit jalassa, mutta silti kohta varmaan ohittaa mut pituudessaan. (Mie oon siis nippanappa 170cm)

Vimme, Isbe ja mie
Photobucket

Kirkossa mulla tosiaan etikettisääntöjen mukaisesti jakku päällä olkapäät peittämässä, mutta kirkosta itse juhliin lähdettäessä otin sen pois.

Neiti Kesäheinä kukkapellolla Lapin maakuntakukkia eli kulleroita keräämässä.




Ja mitä isommat edellä, sitä pienemmät perässä.


Isabella vauhdissa.
Photobucket

Kesäfiilis onneksi välittyy kuvan hienoisesta epätarkkuudesta huolimatta. ;)


Ajankohtaan eli juhannusviikkoon hyvin sopiva kuva. Päällä oli siis ensi kertaa tuo Asoksen vihreä mekko.
Photobucket

Mekko: Asos (siinä on myös olkaimet, jotka saa halutessaan kiinni)
Helmikaulakoru: Isän tuliainen Kiinasta
Helmikorvikset: Yo-lahja kummitädiltä ja -sedältä
Jakku: Vero Moda
kengät: Click Shoes

Nyt ajattelin tehdä vähän koulujuttuja ja huomenna mulla on eräs jännä juttu, josta ehkä kuulette myöhemmin lisää. Pitäkää mulle peukkuja pystyssä! :)

0 kommenttia :