lauantai 13. kesäkuuta 2009

Singing in the rain

"I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feeling
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above"

-Gene Kelly: Singing in the rain

Tai itse asiassa kuvien perusteella enemmänkin laughing and dancing in the rain. :D
Photobucket

Napsittiin siis kuvia sateessa ja meillä oli hauskaa kuten kuvista näkyy.
Photobucket

Mie yritin tehdä kunnon joutsenlampi-hyppyjä.
Photobucket

Mutta mun ballerinataidot ovat selvästi ruosteessa, sillä sulavat ja sirot hypyt olivat lähinnä tätä luokkaa. :D :D
Photobucket

Päivän asussa boyfriend-tyylinen reilun kokoinen kauluspaita, joka on kyllä tässä mun tapauksessa saatu pikkuveljeltä poikkiksen sijaan,haha.
Photobucket

Paita: Zara Man / pikkuveljen lahjoittama
Farkut: Diesel
Vyö: äidin vanha
kengät: Click Shoes

Eli tänään olin töissä, mutta oli vain lyhyt 5 tunnin päivä ja nyt istuskelen saunan raikkaana viettäen rentouttavaa koti-iltaa. Huomenna on erään serkkuni rippijuhlat ja mun asu on vielä aika mysteeri. Vaatteiden valitsemista helpottaa onneksi se fakta, että mulla on tosi vähän vaatteita mukana täällä Rovaniemellä. :D

0 kommenttia :