maanantai 13. huhtikuuta 2009

Honey, I'm home!

Jiihaa,

eli Jyväskylässä taas. Tänään kotiuduttiin ja huomenna koittaa taas arki. Mun pitäs lukia perjantain tenttiin, purkaa matkatavarat ja tehä monta muutaki asiaa. Mutta ehtiihän sitä huomennaki. :)

Yllätyin iloisesti siitä, että kukkani eivät olleet kuivuneet ja kuolleet. Äitin vinkistä olin laittanu ne Isabellan punkkaan (ja koska kukaan ei kumminkaan tiiä, mikä on punkka niin paljastettakoon, että se on lasten kylpyvanna/amme, miks sitä nyt kutsutaankaan -mulle se on PUNKKA! :D) ja sinne hirmusesti vettä. Siellä olivat yrttini ja kukat lillunu iloisesti reilun viikon verran.

Tämä kuva Drew Barrymoresta sattui silmiini. Sanomattakin selvää, että punaiset kengät ja huulipuna yhdistettynä tuohon mekkoon on yhtä kuin me likey!
Photobucket

Huomenna palataan arkijärjestykseen myös siinä mielessä, että päivän asu-kuvia tulee enemmän ja muutenkin postaustahti lienee rivakampi. Potentiaalimuoto sen vuoksi, että iso kasa deadlineja, tenttejä ja kaikkea muutakin lähestyy uhkaavasti, jäiks! :)

4 kommenttia :

fffrida-frida kirjoitti...

haha mä oon aina luullu et punkka on sänky :D

Ilona Ylinampa kirjoitti...

Fffrida-frida: Tota mulle on joku muuki väittäny, mut kyllä se punkka on se lasten kylpyamme! :D haha

Kiva kun kävit lukemassa ja jätit kommenttia.

aba kirjoitti...

Upea Drew!

Ilona Ylinampa kirjoitti...

Aba: Joo, Drew on kyllä tuossa aivan uskomattoman upea! Kiva myös kun kävit lukemassa ja jätit merkkiä, tervetuloa toistekin :)