tiistai 26. toukokuuta 2009

Hard Knock Life

"It's the Hard Knock Life for us
Stead of treated, we get tricked
Stead of kisses, we get kicked
It's the Hard Knock Life"

-Jay Z: Hard Knock Life



Huh, mikä päivä. Vinkatkaa mulle, jos ootte nähnyt sitä tyttöä, joka vielä viime viikolla uhosi olevansa tekemättä yhtään töitä tällä viikolla ja ottavansa rennosti. Se tyttö taisi kadota jonnekin viikonlopun aikana, sillä tänään olin ensin töissä ja sitten juoksin pitkin poikin kaupungilla hoitamassa asioita.

Olen mm. käynyt Kelassa, postissa postittamassa paketteja, kirjastossa, yliopistolla, soittanut Verotoimistoon, ostanut junaliput Matkakeskuksesta ja vienyt pyörän huoltoon. Itse voin nimittäin ajaa pyörällä, jonka jarrut vähän reistailee ja jonka renkaat on hajoamispisteessä kulumisen vuoksi. Mutta nyt kun olen ostanut lastenistuimen pyörään eli kyytiin tulee arvokas lasti, niin pyörän on oltava viimeisen päälle tiptop kunnossa ja ennen kaikkea turvallinen!

Alkuillasta oli vielä eräs tärkeä palaveri, joten kaiken tämän heilumisen ja häseltämisen jälkeen mie olen aivan valmista kauraa untemaille, joten nyt pitemmittä puheitta päivän asu-kuvat. Tänään oli jo ihan kesä! <3
Photobucket

Meinasin läkähtyä töistä tullessani, kun siellä piti olla mustat suorat housut ja musta paita. Oli heti pakko kotona vaihtaa kevyempään ja ennen kaikkea kesäisempään!
Photobucket

Tosin varalta oli kyllä jakkukin mukana ja välillä jopa päällä.
Photobucket

Tuubimekko: Gina Tricot
Laukku: Dolphin
Jakku: Vero Moda
Jalassa oli Aleksi13 / Ois valkopunaruutuiset rusettiballerinat.

Huomenna ajattelin käydä ennakkoäänestämässä EU-vaaleissa (hih, nostalgista, sillä viisi vuotta sitten olin vasta täyttänyt 18 ja pääsin äänestämään ensimmäisen kerran juuri EU-vaaleissa) ja sitten menen kahvittelemaan erään ystäväni kanssa, jota en ole nähnyt aikoihin. Ja jos aurinko paistaa ja on lämmintä, niin voitaisiin mennä rannalle Isabellan kanssa.

*
Kiitos kaikille juhlamekko-kommentin jättäneille. Lisää mielipiteitä kaivataan yhä, joten käykää jättämässä "äänenne" alla olevaan postaukseen.

Tosin 2. H&M paljettipikkumustan ja 6. Vilan bling bling-mekon olen päättänyt rajata vaihtoehtojen ulkopuolelle. Ensin mainittu ei ole mielestäni tarpeeksi juhlava - tai siis tuollaista pikkumustaa voisin periaatteessa pitää arkenakin hieman asusteita muuttamalla ja jälkimmäinen taas on vähän turhankin pramea ja bling bling - eli sopiva erilaisiin juhliin kuin minne olen torstaina menossa.

0 kommenttia :